dissabte, 18 de juliol del 2015

Saragoza y els del Country

 


La ultima vegada que bai esta en aquesta Capital del Aragó tenia quinze anys, que per cert els bai complir allí mateix hi vam anar a parar uns dies d´estiu,erem una colla d´amics jo anava amb els pares, com no podia ser d´altra manera eren uns altres temps menys tolera'ns, ara amb el temps tot es diferent, ni millor ni pitjor simplement es diferent.
Cinquanta dos anys després,hi he tornat com aquell que diu han pasat quatre dies,amb van convidar una amiga que pertany a un grup que ballen "Country" i balls en linea que ara mateix estan de moda,la excursió era d´una trobada amb els Manyos, i com jo m´apunto a un bombardeix, allà que bai jo.
Va ser una excursió molt agradable,hi estic oberta a totes las que facin,per que no, en aquesta vida es te que gaudir de tot lo que es presenti, total no fai mal a ningú, els temps de infermera cuidadora ja ha passat, dins aquest grup ha conegut gent guapa, gent que m´han acollit amb simpatia, fins hi tot he retrobat dues veinas del carrer on bai néixer, hi que anabam a la mateixa escola, las dues ballen que es una passada de be, jo no crec que arribi mai a res, però lo be que ens ho passem no te preu.
M´apuntat a clases de ball amb linea, be lo que es ball es una cosa i lo que trepitjo jo un altre molt
diferent, ja n´aprendre hi si no,  es lo mateix, passar-ho be es lo que conte, alli he conegut a la Maria Josê, Dolors,Fina,Fermin,Carme hi alguns mes que no recordo els noms.
Amb ells bai a sortides Cambrils Tarragona  algun local d´aquestos de musica, demà mateix ni ja un prop de casa meva hi no hi faltaré, es divertit veuré com ballen, ells si que ho fan de veritat, pot ser algun dia serà la meva oportunitat, tancó aquest escrit d´avui amb una fotografia que bai fer a Saragossa, hi m´agradaria donar las gracies, de tot cor a tota la gent que m´han acollit, dins al seu grup, es gent sana amb problemes com tot-hom pot ser per aixo m´agraden mes
.La foto es de l´actuació a Saragossa.