dilluns, 13 d’abril del 2020

La importancia d´un abraç



Voldria explicar la importància d´ una abraçada....



 Es en aquest moment quant jo he estat mancada,de algo tan fàcil i reconfortant com es una abraçada.
 
 Estic parlant d´aquella persona que un dia,i davant de Déu ens varem comprometre a.
 compartir  tot lo bo i la resta  del nostre conviure... parlo de tu, de quant estàvem  vivint aquells moments tant durs, quant la vida t’agafa lo que mes t’estimés  una de les branques del teu arbre de la vida.  Llavors vai trobar a faltar el poder  compartir l’angoixa que ens ofegava la respiració,  quant la vida  havia  mostrat  la seva cara mes cruel
  Però et vas tancar en banda i el dolor que senties te el vas fer només teu, mai una paraula de consol ni tan sols una senzilla  abraçada reconfortant. Ja se que el teu patiment era fort però com pensabes que era el meu?

La vida son moments,... hi ha alegries i al temps penes..malalties  dolor..pèrdues ràbia i mil coses mes.  La vida es sàvia  o se, però al mateix temps es dura, massa dura.

Donat els coneixements viscuts últimament  he decidit que cada persona lliuri la batalla de la seva guerra personal. Totes les persones tenim les nostres, llavors que ell o ella sigui responsable de  la seva.

Avui he anat al bosc, amb la tristesa a flor de pell, i plantada davant un pi pinyoner alt com un gegant,  l’he mirat, i mes tard li he parlat. Després de una conversa muda explica’n li les meves cuites  l’he abraçat,i  he sentit la flaire de la resina que ha deixat la seva emprèn-te a  la camiseta que duia...i que, tot plegat ha servit per calmar l’angoixa que fa tant temps ofega la meva gola, aquell ofec que de sovint amb tapa la respiració.

Ja fa uns dies que bai començar a escriure per alliberar la meva anima, però de tant en tant necessito fer una pausa per poder pair el neguit que sento a dins meu,i canalitzar les meves emocions, les tinc dins meu i ara mateix estant sense control.

Amb els anys i la experiència  viscuda, gestiono les coses amb mes seny, crec que totes les persones tenim una part de la nostra vida algú  fosca, i dic això, no amb el sentit de quelcom reprovable, sinó amb el sentit  personal,  d’aquelles coses que tant sols son teves, petits moments  viscuts, instants tant íntims  que no hi ha ningú amb cap dret de deixar-lo entrar a dins d’ells, dons jo també en tinc alguns i mai sortiran de dins meu.

Crec que la vida te un deute amb mi, mes si no una explicacio. Però al mateix temps se que la vida fa la seva sense donar massa explicacions.

O deixaré aquí però amb la certesa que tinc, que continuo estan mancada t’abraços..

Avui som 12 de mes d’abril del 2020.